Nechajte vybaviť vaše zásielky profesionálov

V prípade, že ste sa dopracovali na určitú veľkosť vášho eshopu, mali by ste zvážiť outsourcovanie niektorých aktivít súvisiacich s vybavovaním objednávok. Predsa len je rozdiel medzi odosielaním 20 objednávok týždenne a 2000 objednávkami za jediný deň. Ako však plynulo prejsť z kedysi malého eshopu na stredne veľký či veľký, a zároveň si uchovali spokojnosť zákazníkov? Vašou odpoveďou by mal byť fulfillment.

Čo je to fulfillment?

Slovo fulfillment zatiaľ nemá slovenskú alternatívu, avšak pomenúva jednoduchý proces „naplnenia“, či spracovania objednávok. To znamená, že poskytovateľ týchto služieb dokáže vybaviť príjem vašich objednávok, ich spracovanie a to aj v rámci jedného dňa a zároveň je schopný zvládnuť aj prípadne komplikácie, s ktorými sa každý eshop potýka.

Poskytovateľ pritom môže vstúpiť do fulfillment procesu v štádiu, ktoré si sami zvolíte. Môže to celé odštartovať už pri balení objednávok, alebo pri colnom sklade, výber je na klientovi. Služby fulfillmentu sú však omnoho bohatšie a pozostávajú z aktivít ako príjem tovaru, vstupná kontrola, skladovanie, príjem objednávok, vybavovanie reklamácií a omnoho viac. Ide o komplexné služby, ktoré dokážu pomôcť stredným a väčším eshopom po mnohých smeroch a zároveň pomôžu expanzii podnikania aj na iné trhy ako tie naše, lokálne

  1. Zredukujte náklady na operatívu

Jedným z najväčších benefitov fulfillmentu je to, že platíte len za to, čo skutočne využívate. Nemusíte platiť za zbytočné služby, ktoré nevyžadujete. Objednávky z vášho eshopu navyše vybavujú profesionáli, ktorí dokážu zabezpečiť plynulý proces od A po Z. Váš tovar je teda dodávaný efektívny spôsobom.

  1. Zlepšite zákaznícky servis

Zákaznícky servis je takisto dôležitou súčasťou moderného eshopu. Namiesto toho, aby ste sami zamestnávali ľudí na 24/7 zákazníckom servise, o zákazníkov sa dokáže postarať poskytovateľ fulfillmentu.

  1. Hladký priebeh

Technológie majú obrovský vplyv na fungovanie moderných firiem, eshopy nevynímajúc. Čoraz viac ľudí nakupuje online a predpovede ukazujú, že počet bude už len narastať. Inovácie poskytujúce hladký priebeh objednávok sú preto nevyhnutnou súčasťou pre každý eshop. Len vďaka nim si zabezpečíte dokonalý prehľad o statuse objednávok, skladových zásob, reklamácií a ďalších súvisiacich aktivitách. Poskytovateľ fulfillmentu by vám mal vedieť zabezpečiť najvyšší level týchto služieb založených na smart technológiách, vrátane prehľadov a reportov.

  1. Viac priestoru na hlavné aktivity

Zrejme najzaujímavejším benefitom je priestor na venovanie sa hlavným aktivitám spoločnosti. Pokiaľ predávate oblečenie, môžete sa sústrediť na dizajnovanie nových modelov, ak predávate výživové doplnky, môžete sa venovať vývoju nových produktov či inovovaniu tých starých. Vedomie, že sa o vaše objednávky postará externý partner, na ktorého sa môžete maximálne spoľahnúť by vám malo priniesť komfort do denno-denných povinností aj dôležitých operácií.